sobota, 30 maja 2009

mój rower ze sklejki






Oto zaprojektowany przeze mnie rower ze sklejki. Założeniem przy projekcie było skonstruowanie jak najproszej ramy, którą może zrobić stolarz z materiałów dostępnych w supermarkecie budowlanym. Jest to tani rower miejski - przeznaczony do szybkiego przemieszczania się w betonowej dżungli. Ma tylko jeden bieg (zastosowałem piastę flip-flop, czyli dwustronną. Dlatego mój rower to singiel i ostre koło w jednym. Wystarczy wyjąć koło i przełożyć na drugą stronę). Prosta konstrukcja sprawia, że rower może być zapakowany w paczkę do samodzielnego montażu - jak mebel z ikei.

2 komentarze:

joanna pisze...

http://ffffound.com/image/dfdfd1edced240a609314a5235ddde438207d40d

Unknown pisze...

ejże, ładny ten rower! I podoba mi sie ten w sumie niepokojący dizjan.. tylko pedały by sie insze jakieś przydały...moze jakies bardziej delikatne?:)

 
Web Statistics